האם ידעתם שהשפה הסינית היא שפת אמם של למעלה מ-870 מיליון אנשים בעולם? זה אומר שמנדרינית היא השפה המדוברת ביותר בעולם כשפת אם! אם אתם לקראת מעבר לסין, או מתכנננים ללכת את כל 6,000 הקילומטרים של החומה הסינית, לימוד סינית באינטרנט היא דרך מצוינת לקבל גישה לתרבות מדהימה בת למעלה מ-5,000 שנים. ואם אתם אנשי עסקים, עם לימודי סינית באינטרנט תוכלו לפתוח לעצמכם דלת לכלכלה השנייה בגודלה בעולם, וליצור קשרים רבי ערך.

 

לסינית יש סטיגמה רבת שנים של שפה בלתי אפשרית ללמידה ("נשמע כמו סינית"), אבל ברגע שתתחילו ללמוד, תגלו שזה לאו דווקא נכון. בעוד שלומדי אנגלית צריכים להתמודד עם ההבדלים הרבים והמבלבלים בין צורות העבר, ההווה והעתיד של פעלים, או צורות היחיד והרבים של שמות עצם, בסינית אין הבחנות כאלה. גם אוסף ההברות הניתנות להגייה במנדרינית הוא מצומצם מאוד, ולכן בנוסף קיימים ארבעה טונים שונים בדיבור. הכתב הסיני הזר לנו אמנם מכיל כ-87 אלף סימנים, אך עבור היום-יום נדרש ידע רק ב-5000 סימנים לערך.

 

כדי להצליח ללמוד סינית יש לתרגל שיחה, קריאה וכתיבה , ולהתמקד במה שמאתגר אתכם ספציפית. והדרך הכי טובה היא לשכוח מכיתות גדולות עם אנשים ברמות ידע שונות. בואו לשיעור פרטי אינטראקטיבי, ללמוד סינית בקצב שלכם, ברמה שלכם ומבלי לצאת מהבית.

השיעור ניתן דרך האינטרנט ובשידור חי, ומתנהל כשיעור פרטי רגיל - שיחה עם המורה, כתיבה על הלוח הוירטואלי, תרגולים תיקונים ושאלות. ההתחברות היא מהבית, מהמשרד, מהסמארטפון או מכל מקום עם אינטרנט.

אז הירשמו עכשיו והתחילו לדבר סינית בקלות.

 

 

בואו נהיה חברים!

התקשרו אלינו 1-700-508-708

לינגולרן - ככה לומדים היום סינית

התאמת חומר הלימוד לרמה שלך ולאתגרים שלך. עובדים על מה שקשה לך

כיתה וירטואלית מתקדמת וידידותית.

מורה פרטי דובר סינית שפת אם, שמלווה אותך לאורך כל הדרך ומסייע בהתמודדות עם כל האתגרים

בזמן שלך ובגמישות מקסימלית.

קובעים את השיעור הבא לפי היומן שלך, לא מפסידים
שיעורים וחומר לימוד

חסכון בזמן נסיעות ובכסף.

לימודים מבלי לצאת מהבית

רמת שרות בלתי מתפשרת.

ליווי אינטנסיבי ומעקב שוטף
אחר ההתקדמות שלך, מענה
מהיר ויעיל לשאלות ובעיות

המורים הפרטיים הטובים ביותר מכל העולם.

מי אנחנו

לינגולרן, בית הספר ללימוד שפות, מתמחה מאז 2010 בהוראת שפות אונליין ליחידים ולקבוצות, ונלמדות בו מעל 20 שפות שונות על-ידי אלפי תלמידים מהארץ ומהעולם.

אנו מעבירים קורסים ללימוד שפות לגופים מובילים רבים, כגון שלוחת אוניברסיטת MIT האמריקאית בישראל, המשרד לביטחון פנים, מרכז פרס לשלום ומגוון חברות בולטות במגזר העסקי.

השאירו פרטים להרשמה וקבלת מידע נוסף

האם מיליארד סינים לא טועים?
עדיף לשאול אותם בעצמך!

השאירו פרטים להרשמה וקבלת מידע נוסף

לימדו סינית עם מורה פרטי אונליין, בלי לצאת מהבית, מתי שבא ובמחיר הכי משתלם

אומרים עלינו

מתוך משוב הסיכום של ינמיג, אשר למד סינית עם ירון : " ירון אנרגטי, מחויב ומלא במוטיבציה. הוא השתמש בטכניקות שונות כדי לעזור לי לעבור את הקושי בלימוד שפה חדשה (סינית). הוא סובלני, כיף לעבוד איתו והוא יעיל מאוד ותומך".

מתוך משוב הסיכום של אור, אשר למד בלינגולרן עם ויורליה : "נהניתי משיטת הלימוד של ויורליה, דרך העברת המידע, ההתנהגות כלפי הסטודנטים וההתמודדות עם כל בעית אי הבנה שהייתה. היא מורה מצוינת. "  

תקשורת באודיו ווידאו עם המורה, שיתוף מסמכים, כתיבה על לוח משותף, גלישה משותפת ברשת וצפייה בסירטונים. כמו בכיתה אמיתית, מבלי לצאת מהבית.